Управління ПФУ у м. Білій Церкві інформує

Постановою Правління Пенсійного фонду України від 07.07.2014 р № 13-1 внесені зміни до Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (далі Порядку).

Так,  при призначенні пенсій за віком із застосуванням норм статті 55 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»  крім посвідчення потерпілого від Чорнобильської катастрофи подається довідка про період (періоди) проживання (роботи) на територіях радіоактивного забруднення, видана органами місцевого самоврядування (підприємствами, установами, організаціями).

Хочу звернути увагу на п.2.21 зазначеного Порядку. Документами, які підтверджують, що особа не працює є: трудова книжка, індивідуальні відомості про застраховану особу, що надаються відділом персоніфікованого обліку та відомості про відсутність інформації про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця за наявними в органі, що призначає пенсію, даними.

У разі звільнення особа повідомляє орган, що призначає пенсію, за місцем перебування на обліку як одержувача пенсії про дату звільнення шляхом подання заяви.

У разі працевлаштування після призначення пенсії особа повідомляє орган, що призначає пенсію, за місцем перебування на обліку як одержувача пенсії, про дату працевлаштування, вид зайнятості (укладення трудового договору, цивільно-правового договору, реєстрація як фізичної особо-підприємця, провадження незалежної професійної діяльності) також шляхом подання заяви.

Одночасно повідомляємо, що внесені зміни до бланків заяви про призначення/перерахунок пенсії та довідки про заробітну плату. 

До відому особам, які тимчасово переїхали з Донецької та Луганської областей до Київської області. 

Згідно Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 р. № 22-1 (із змінами), при переїзді пенсіонера на постійне або тимчасове проживання до іншої адміністративно-територіальної одиниці, для переведення виплати пенсії за новим місцем проживання, особа надає відповідну заяву.

Для переведення виплати пенсії за новим місцем проживання, особи, які звертаються за переведенням пенсійної справи, подають до органу Пенсійного фонду України зазву та паспорт громадянина України (тимчасове посвідчення громадянина України), ідентифікаційний номер та пенсійне посвідчення (за наявності). Документи для підтвердження фактичного місця проживання не вимагаються, взяття на облік здійснюється за адресою, вказаною у заяві.

Виплата пенсії проводиться за спрощеним порядком на підставі електронної пенсійної справи, враховуючи останній місяць нарахування пенсії за попереднім місцем проживання. Виплата пенсії за період до місяця взяття на облік проводиться після надходження атестату про фактичну виплату пенсії з управління Пенсійного фонду України за попереднім місцем отримання пенсії.

Перша виплата пенсій здійснюється за новим місцем проживання (перебування) за додатковими відомостями (разовим дорученням). 

Заступник начальника управління                                                                          Н.А.Царенко