Управління Пенсійного фонду України у м. Білій Церкві повідомляє:

Відповідно до Законів України «Про електронний цифровий підпис» від 22 травня 2003 року №852-IV та «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22 травня 2003 року №851-IV Пенсійним фондом України розроблений «Порядок подання звітів в електронній формі», затверджений постановою правління Фонду від 19.04.2007 №7-7 і зареєстрований у Міністерстві юстиції 27.04.2007 за №436/13703.

Електронним звітом є звіт, сформований у спеціалізованому програмному забезпеченні, з обов'язковими електронними цифровими підписами посадових осіб страхувальника. Одержати електронні цифрові підписи й печатку можна в одному із акредитованих Центрів сертифікації ключів.

За допомогою спеціалізованого програмного забезпечення АРМ-звіт страхувальника (АРМ-ЗС), який безкоштовно розповсюджується територіальними органами Пенсійного фонду, формується електронний звіт. Використовуючи спеціальне програмне забезпечення, накладаються електронні цифрові підписи, печатка та здійснюється криптографічний захист інформації. Підписаний і захищений файл передається в Центр обробки електронних звітів по електронній пошті на адресу mailto: [email protected].

Електронні звіти з обов’язковими реквізитами не вимагають підтвердження на паперовому носії та, відповідно до законодавства, є оригіналами, мають юридичну чинність і можуть використовуватись як доказ у суді або під час розгляду в досудовому порядку.Перевагами електронного звіту є:

  • за допомогою одного програмного комплексу є можливість надавати звіти в різні державні органи;
  • скорочується час підготовки звітів приблизно в 3-4 рази.
  • в звіті значно зменшується кількість помилок, немає необхідності стежити за зміною форм бланків, програмний комплекс вчасно оновлюється, відповідно до чинного законодавства, як наслідок - виключення більшості штрафних санкцій.
  • надавати звіти та одержувати підтвердження про їх одержання без черги, не відвідуючи територіальні органи ПФУ, прямо зі свого робочого місця;
  • звіти надаються тільки в електронному виді, без підтвердження на паперових носіях;
  • дуже проста форма складання, формування та відправки електронного варіанта звітності;
  • час між відправленням звіту та повідомленням про його одержання державними органами триває не більш 2-х годин робочого часу;
  • здійснюється надійне збереження архівних копій всіх електронних документів, пов’язаних з наданням звітності в електронній формі (у разі необхідності є можливість роздрукувати звіт за будь-який період).
  • імідж прогресивної організації, що розуміє важливість і ефективність комп'ютеризації.

З метою своєчасного надходження персоніфікованої інформації по застрахованих особах у вигляді щомісячного звіту, яка використовується для обрахунку пенсії, радимо Вам здавати звіт в електронному вигляді з використанням електронного  цифрового підпису.

За більш детальною інформацією звертатись за тел. 34-69-58 або безпосередньо у 705 кабінет – відділ персоніфікованого обліку.

             А. А. Батрак, заст. начальника відділу
             персоніфікованого обліку, інформаційних систем та мереж