Управління Пенсійного фонду України у м. Білій Церкві повідомляє

Для страхувальників з’явилась можливість здавати електронну звітність до органів Пенсійного фонду, використовуючи електронні цифрові підписи (ЕЦП), видані Акредитованим центром сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби (АЦСК ІДД ДПС).

Способи подання звітності, використовуючи безкоштовні ключі АЦСК ІДД ДПС:

-         за допомогою програмного забезпечення iFin Zvit через портал www.ifin.ua. iFin Zvit – програмне забезпечення, яке надає платникам податків можливість автоматичного створення звітів, підписання та відправки електронної звітності до органів ДПС, Пенсійного фонду та органів державної статистики України, використовуючи безкоштовні ключі ЕЦП від АЦСК ІДД ДПС та комерційні ключі ЕЦП Masterkey, ІВК. Обслуговування коштує 280 грн./рік для фізичних осіб та 550 грн./рік для юридичних осіб;

-         імпортувати готові звіти з інших облікових систем, в тому числі з АРМ Звіт – страхувальника, 1С: Підприємство, підписувати їх через портал www.ifin.ua та здавати в електронному вигляді.

Послуга є абсолютно безкоштовною.  

                                     Начальник відділу
                                     персоніфікованого обліку,
                                     інформаційних систем та мереж                             
О.Г. Медяний