Нарада щодо функціонування дозвільного центру

|  24. 01. 2012

24 січня в м.Біла Церква відбулася нарада щодо функціонування дозвільного центру, яку провів міський голова В.Савчук.

В ході наради міський голова наголосив, що дозвільний центр Білоцерківської міської ради почав працювати з 2009р., для роботи якого були створені належні умови роботи адміністраторів та представників місцевих дозвільних органів по видачі дозвільних документів заявникам.

З 01 січня 2012 року вступили в силу зміни до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», відповідно до яких видача документів дозвільного характеру повинна відбуватися через державних адміністраторів, а представники місцевих дозвільних органів надаватимуть відповідні консультації. Для організації роботи дозвільного центру за принципом «єдиного вікна» необхідно в найкоротші терміни впровадити систему електронного документообігу та автоматизованого обміну даними між державними адміністраторами і місцевими дозвільними органами. Міський голова наголосив на здійсненні міською владою ряду заходів щодо впровадження такої системи в дозвільних органах Білої Церкви, повідомив, що перехід повністю має відбутися до 01 липня ц.р. та акцентував увагу на відповідальності керівників дозвільних органів у разі невиконання відповідних доручень Першого віце-прм’єр-міністра України – Міністра економічного розвитку і торгівлі України А.Клюєва та голови Київської обласної державної адміністрації А.Присяжнюка.

В ході заходу були обговорені умови забезпечення функціонування дозвільного центру та надані пропозиції щодо вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі його впровадження.

В заході взяли участь заступник міського голови Г.Джегур, представники місцевих дозвільних органів, міських ЗМІ.